خاطرات گمشده

دختری از جنس باران و تگرگ ... مینویسم از ذهن عریانم! باشد که روزی جامه ای به تن کند.

خاطرات گمشده

دختری از جنس باران و تگرگ ... مینویسم از ذهن عریانم! باشد که روزی جامه ای به تن کند.

بی ناموسی!

بیخود نبود که دیوانه صدایت میزدم!


آنقدر دیوانه بودی که نفهمیدی دلیل اصرارهایم را!


از مردانگیت دم میزدی ! از مرد بودنت!


مرد بودنت را ثابت کردی تنها با یک عدد فحش ناموسیییییی!


ناموس! چه واژه ی مزخرفی…


تا وقتی در دل هستی این واژه زیباست ولی


 وقتی از دل بیرون میروی ناموس را روی سرت پرچم میکنند!


من فقط به انتظار یک بهانه بودم ولی تو


با غرور تمام مردانگیت را به رخم میکشیدی!


ای احمق بیچاره!


آنقدرعصبیت کردم تا آن بهانه با پای خودش از دهانت خارج شد!


چه لذت بخش بود آن بهانه برای متنفر شدن از یک به اصطلاح مرد!


و تو آنقدر احمقی که همچنان به انتظار نشسته ای شاید هم نه


ولی دیگر مهم نیست!

 

حالا دیگر از تو چیزی با من نمانده! نام زیبایت!!!


الان در گوشی ام با اسم زیباتری سیو شده!


آشغال! آری آشغال! زیباست نه؟!

 

دلیل مرد بودنت را هم روی ال سی دیه گوشی نوشته ام تا یادم بماند

دوست داشتنت یعنی

ک… تو ک … !!!

 

 

 

 

 

 

+ هرکی تونست بگه این یعنی چی یه جاییزه نداره!:) ای بی ادب! :))

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
. جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://nog.blogsky.com

زیبا بود خیلی هم زیبا بود!!!

توقصه کاملی ومن نقطه فقط

پر هستم از اشتباه وسرشارغلط

حسی که تو را نوشت تکرار نشد

هر گز نشدم مثل توجزیک، دو سه خط

تینا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com/

منم انسانی ام. ولی عربی و ریاضیم افتضه
عاشق روانشناسی ام خوش بحالت درصدت عالی بود

بگم چی بود؟نگی بی ادبما

ووووووی بی ادب!

آذر جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://yurz.blogfa.com

پس اینطوری تموم شد..

همون بهتر که تموم شد تا تو راحت بشی از دو دلی..

خودت را عشق است. بووووس

قربووونت آذرجونم

امین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://polaris.blogsky.com

ابجی منم عاشقم بی خیال نه از توی کوچه و خیابون مثل خیلی ها ولی دختر دایی رو دوست دارم و بدبختی اینجاست خوشش از من نمیاد و پسر خاله ام رو دوست داره که اونم هزار تا دلیل داره که خیلی هاش تقصیر من نیست ولی روی عشقم و دسوت داشتن اون از پسرخاله ام تاثیر میزاره وربط داره

فحش رو شایئ بتونم حدس بزنم

ای بی ادب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد